טיפולי אסתטיקה לגברים בפאם קליניק




טיפולי אסתטיקה לגברים – פאם קליניק

רגע לפני גיל 46 אני מציץ במראה כהרגלי ביום, רק שלאחרונה ההצצות פוחתות ואפילו מעט צורמות".
  באחד הבקרים ששוב  מבטי חלף על פני המראה, נראה כי משהו מעט השתנה בפניי והרגיש לי כי פניי לא נראות כתמול שלשום.
לפתע צצו להם ללא  שום הודעה מוקדמת כמה קימטוטי "גיל קטנים" מסביב לעיניים והעפעפיים התגלו שלא במצב עליון ומתוח כפי שהיו  זכורים לי עד כה.
ללא צל של ספק הייתי שמח לדעת שזה משהו שיחלוף, אך לדאבוני המצב לא הולך להיות טוב יותר, אלא אם אחליט לעשות משהו בעניין.
  מאז שאני זוכר עצמי כנער מתבגר לא במיוחד אהבתי זריקות
 ובטח לא לראות את המזרק/ מחט ולו הקטנה ביותר,
 מתרוצצת לה סביב עיניי או דוקרת את מצחי.




 אך ככל הנראה הגיעה השעה מבחינתי והפעולה של הזרקות הופכת להיות נסבלת יותר ואולי לא כזו נוראית כפי שדמיינתי.. 
היכנסו ללינק:


  אז נכון שלעצור את ההתבגרות זה משהו בלתי אפשרי וככל שאתכחש לגילי, מצבי לא יוטב .
אבל מה כן ניתן לעשות?
לשבת בחיבוק ידיים ולהגיד ה"גיל והזמן עושים את שלהם" ואין מה לעשות 
או...
 לנסות לשפר ולו במעט את מראה פניי ובעיקר את תחושתי האישית  
שהחלה להציק לי רגע לפני גיל 46.
   הדרך לשם הייתה מהירה וקלה וכמעט ללא היסוס.
 התחלתי בייעוץ  ב Feeme clinic כדי לשמוע מה ניתן לעשות. ומסתבר כי הפעולה קצרה ואפקטיבית לפחות  למס' חודשים.
הוחלט ביחד עם הרופא המזריק שפועל במקום מזה זמן רב,
 להזריק לי מס' זריקות המכילות בוטוקס מסביב לעיניים ומעט באזור המצח.
  הפעולה בוצעה ביתר קלות ובחיוך רחב עם אורלי והרופא בעל הקוקו:).





תוך שבועיים ראיתי כי ישנו שיפור  משמעותי במראה. אומנם התחושה שחלק משריריי פניי יושתקו להם למספר חודשים נשמע כמשהו שלא באמת חשבתי שיקרה ולא כדרך הטבע, אך החלטתי בכל זאת לנסות את התהליך המקובל שאנשים מבצעים אותו להרגשתם האישית ולא מחכים כבעבר לגיל 70.
 ואולי עדיפה שעה אחת קודם.
  הטיפול בפאם קליניק 
 קליניקה וותיקה הפועלת בקניון ברמת אביב בהצלחה רבה 
 עם מוניטין שלמעלה מ -30 שנים, שאותו מנהלות 3 אחיות מקצועיות ואדיבות, שתחום האסתטיקה זורם בעורקיהן וכמובן שניכר  גם על פניהן.
   הטיפול היה מקצועי מדויק וללא כאב מיוחד. הרופא אף הזמין אותי לביקור טאץ אפ קליל ושיפר לי את המראה באופן הכי טבעי שיכול להראות.
 גיל 46- מזל טוב לזריקות הבוטוקוס הראשונות.

 בברכה
 סטייליסט אישי ובלוגר לייף סטייל
052/8193019



תגובות

רשומות פופולריות